31.10.2011 - Užijte si Samhain! :)
14.08.2011 - Návštěvnost přesně 2000!! Děkuji moc!
10.02.2011 - Návštěvnost už je přes 1000! Děkují!
27.11.2010 - Nový design a nové avatary
27.11.2010 - Blog přesunut na tuto adresu



OSW-O Star Wars czech fansite
Baeta solitudo....

BLOG DOČASNĚ NEAKTIVNÍ KVŮLI LENOSTI ADMINKY :D :D :D

Advertisement

28. july 2011 at 19:58 | Grizzly |  + Články týdne
Reklama... Co na to říct? Asi bych se na to měla podívát z různých pohledů a pak sečíst kladné a záporné body... :






1. POHLED MAJITELE NĚJAKÉHO PROGRAMU V TV


Dneska máme naplánovaných 7 filmů a 2 serily. Plus ranní, denní a večerní zprávy. Tak to máme 16 hodin. Standartní poplatek za reklamy je 20 Kč / minuta.. Pán od Teleshopingu mi nabízí 35 Kč.. Výhodné.. Obzvlášť, když to mají na 10 minut... Pak jsou ještě nějaké vložky, káva, prací prášek...

Bože!! Na těch ženských se dá vědělat mění!!!
Asi nějak takhlé... Takže reklamy jsou pro něj samozřejmě výhodné přilepšení... Co ale pohled lidí? Teleshoping: nudných deset minut nic nedělání.. XXXX Lux ta ta ta ta... Celý den ti to pak hraje v hlavě a nemůžeš se na níc soustředit.. Na práci, na důležitou čtvrtletku z chemie.. Dotace.. Koho ty proboha zajímají?? Pouze čvrtina lidstva je na tom natolik špatné, aby své vlastnoručně vydělané prachy darovala nějakým jiným lidem... Já se na televizi nedívám, takže je mi to úplně jedno, ale dřív mi to vadilo.. A jenom takový perlička: ruská televize si nevydělává na tom, že promítá každý den od 4 do 24 hodin kriminální seriály... ale tím, že každých patnáct minut tam dávájí dvacetiminutové reklamy :D :D :D
Dá se říct, že 1:1


2. POHLED BLOGERA


Ty vole!! Zase ty růžOvoUčQy bLogErQy potřebujou hlAsÍQ v SONBlogíseQ! Ať už s tím dou do prdele! Vždyť ten blog vypadá na první pohled úchylně! A to písmo! Vždyť se to ani nedá přečíst.. Tý jo! Nový komentář? Asi nějaký názor na tu novou recenzi... *kliká na Počet komentářu: 2* Máš mOc PěkNý BloGiseQ! JuKnI na MůJ!! *blok IP* Aaach jooo...
Řekla bych, že pohled blogera na reklamy není kladný... Spíš záporný... Dost záporný...
1:0


3. POHLED CESTUJÍCÍHO AUTEM

Ten Billboard jsem dneska viděl už čtyři krát.. Další.. Teď pět.. Jůů! Teď je jinej! Hmm.. A další stejný.. Už mě to začíná nudit... Oči se mi klíží.. Vidím pouze billboard s pejskem... A další! A další! A další! A další! A další! A další! BUUUUUUM!!

A další, můj poslední... tentokrát s nápisem: Paroubek Vám dá klidný život! Já už bohužel dýl žít nebudu...

Z pořád se opakující krajiny můžu člověk, jenž jede v autě dlouho zešílet... Ale pokud mu tu krajinu nějak změní různé barevné reklamy, tak to snad nemůže nikomu ublížit.. Jen většinou jsou reklamy natolik barevné a jejích takové množství, že vám nakonec splývaje do jednoho obrazce.. Stejně jako celé okolí.. A to může přivést k nehodě.. Mnohdy smrtelné..
1:0


Vím, že tydle tři případy zdaleká nestačí, ale pro mé učely, ano. Reklama prohrála 3:1. Takže z celého průzkumu lze usuzovat, že reklama je k něčemu pouze podnikatelům, kteři za reklamu dostávají prachy... Okolním lidem je dost neprospěšná... I když.... dá se říct, že některým lidem reklama pomůže k něčemu novém.. Ke zjištění nového výrobku, ke zjištění, že se otevírá nový obchod.. Ale na každého člověka, kterému reklama pomůže se najde 10, kterým se reklama protiví.. Podle mě, to tak prostě je...
 

3 people judged this article.

Comments

1 Luky Luky | Web | 28. july 2011 at 20:13 | React

Presne tak ! :) super článok :D

2 Elizabeth Rose Elizabeth Rose | 29. july 2011 at 15:11 | React

Výtvorz môžeš posielať na mail elisabeth.rose@zoznam.sk

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.