31.10.2011 - Užijte si Samhain! :)
14.08.2011 - Návštěvnost přesně 2000!! Děkuji moc!
10.02.2011 - Návštěvnost už je přes 1000! Děkují!
27.11.2010 - Nový design a nové avatary
27.11.2010 - Blog přesunut na tuto adresu

OSW-O Star Wars czech fansite
Baeta solitudo....

BLOG DOČASNĚ NEAKTIVNÍ KVŮLI LENOSTI ADMINKY :D :D :D

Babysitting #2

23. october 2011 at 0:41 | Grizzly |  + Deník
A objevila se dalším možnost, jak si přivydělat :D Rovnou 2500 Kč. Za čtyři dny hlídání malé holky. (A bude mi to stačit na nový 20-ti dírkový glády!!! :D :D)
K tomu videu.... Neřeště, proč zrovna tato písnička.... Úvod sice chvilku trvá, ale písnička stojí za to.... A nevšímejte se toho videa... Prostě poslouchejte tu písničku........ Jelikož na tomto notu nemám Mozillu, tak video nemůžu zmenšit tak, aby zbyla pouze lišta.....
(Ano, a ještě jsem natolik líná, že se mi ani nechce napsat to pomoci HTML kódu......)

Od čtvrtka do pondělního večera.

Čtvrtek - 10 hodin, pak jsem jela do Olympie s kámoškou, kde jsme se jen tak poflakovali. Kolem šestý jsem si vzpoměla, že dneska v pět jsem měla začít hlídat tu holku. Tak jsem honem jela domu a poslechla si, jak mi mamka nadává (fandí mi v mý snaze si pořad vydělat nějaké peníze......), pak jsem utíkala do domu, kde bydlí ta holka, jelikož do odjezdu vlaku, kterým měla jet její mamka zbývala půlhodina a ta žena mi měla ještě spoustu věci vysvětlit. Přišla jsem tam. Mamka holky mi ukázala papíry, na který všechno podrobně napsala. Políbila dcerku na čelo a odešla. Já jsem jí poslala spát (ehm, bylo sedum večer.....) a sama jsem začala číst knížku. (Sekáč od Terryho Prattcheta. Ježiše, jak já se za sebe stydím... Čtu to už přes měsíc... Ani jedna knížka mi ještě netrvala tak dlouho.........)

Pátek - Ráno - vstávání v 6:30. Budím holku (dál pouze A.). Dělám snídani (rohlíky s máslem a se sýrem, čaj, jogurt) a svačinu (pro ní, já svačinu zásadně nenosím). Je 6:45. Spoustu času, tak jí řeknu, že si muže ještě chvilku hrát s kočkou, jelikož autobus jede v 7:35 a cesta do zastávkz netrvá ani 5 minut. Hraje si. Je 7:10. Říkám, že by si měla začít oblíkat bundu a boty. A. je připravená, já jsem připravená, jenže nic nemůže být tak jednoduché..... Něco se prostě musí stát.... A taky, že se stalo. Kočka, kterou mi dali taky na hlídaní (totiž, dali jí na hlídaní mamce A., ale jelikož ona jela na tu služební cestu, takže mi "přepadla" nejen její dcera, ale taky její "půjčená" kočka......) se schovala pod postel v obýváku. Jenže to se nesmí. Bylo to v tom návodu, jak přežít čtyři dny označeno červeně. Při odchodu z domu nechat kočku na chodbě a zavřít všechny dveře, kromě těch od záchodu. Super. Takže dvacet minut chytáme kočku. Pak běžíme na zastávku. Nestíháme autobus. Musím A. doprovodit kilák na její základku. Pak odtamtud jedu autobusem v 7:55 zpátky, jelikož já jsem taky školou povinná. Přicházím do školy o v 8:05, jenže ještě nemám ani zbalený batoh... Moje lenost mě totiž dohnala k tomu, že všechny učebnice a dokonce i tašku si nechávám ve skřínce a vždy ráno, když přijdu do školy, tak si ten batoh sbalím. Takže balím batoh a pak utíkam dvě patra nahoru po schodech, potom přes most, jedno patro dolů, ještě padesát metrů doprava a jsem před učebnou. Klepu na dveře, omlouvám se, mám přiblblý výraz, poslouchám, jak se spolužácí smějou, házím na zem batoh, vytahuju sešit, rozhlížím se po třídě, stíhám zjistit, jaký jsou nový drby a to vše v jedné minutě. Pak se dívám na hodiny a zjišťuju, že je 8:15. Jsem opravdu šťastná. Kdybych přišla o 7,5 minut pozdějš, tak bych měla v evidencí zapsané ne PP, ale absenci... A to bych si musela napsat omlouvenku...
Jsem ve škole do dvou. Pak jdu domů, kde sedím za compem. V 15:45 jdu na šachy a domů se vrácím v 18:00. Všechno je v pohodě, jelikož se s A. hraje moje sestra, která je příbližně stejného věku. U nás doma jsme do 20 h., a pak se jde zase k A. Přespat.

Sobota - Byla to moje první sobota, o který jsem vstávala v sedum ráno. Naštěstí ne z vlastní vůle. A. mě vzbudila.......... Snídaně. Pak H2O (NE! já se na to nedívám!!!!!!!!!!!!!!!! To A.!!!!). Dva díly. Pak s ní musím hrát. Pak si hraje s kočkou. Pak jdem k nám, kde si do 17 hodin hraje s mou sestrou (já zatím sedím za compem..........). Pak jdeme k A. domů. Tady zase hrajem a pak se díváme na jeden díl H2O. Pak jí ohřívám večeři. Pak dávám jídlo kočce a papouškovi. Pak myju nádobí. Pak jí řeknu ať jde spát.... A další den mám za sebou.....

Podrobnosti z dalších dnů budou přidány ve dnech následujících :))

2 people judged this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.